Facebook

Linnyke...

versek,idézetek...

Friss topikok

  • A-Angel: @biker_kolee: Én sem fogalmazhattam volna jobban... (2011.05.23. 23:12) Azthiszem
  • A-Angel: Hmm bizony.. és nem magamnak írtam hanem kaptam és aztmondta csak nekem ezért lett a címe is ez.. ... (2011.05.22. 23:18) Csak nekem! :)))
  • Gery04: Kapok cikket? :) jaj de jo lesz.... de akkor gyere ám.... várok rád.... :) (2011.04.24. 00:04) Gondolj rám ha már nem leszek veled
  • Gery04: Hol vagy csajszi....... hiányzol te lány..... érted..... (2011.03.19. 20:03) Nem nézel a szemembe...
  • A-Angel: @Gery04: :) Tudod jól amint tudok vagyok és kapod a friss képeket de kevés az időm mostanság.... :* (2011.03.16. 19:11) Többet jelent

Linkblog

van olyan időszak

A-Angel 2011.05.17. 07:01

Van olyan időszak mindenki életében, mikor semmi nem akar jóra fordulni, mikor nem találod a helyed, minden ajtó, amit kinyitsz, úgy tűnik, az arcodba csapódik. Muszáj mindig annak történnie, amire az előzmények alapján számítunk? Nem történhetne egyszer, véletlenül, valami más?. Azt képzeljük, a hajunknál fogva ki bírjuk rángatni magunkat a boldogtalanságból! Nem mert csak arra vagyunk képesek, hogy ide-oda tologassuk a különféle nyomorúságainkat! Igazából már nem is emlékszel rá, mit vagy kit keresel , akkor rájössz, hogy nincs is itt mit keresned, hogy nem fogsz találni semmit, vagy senkit, hogy maradsz ott ahol vagy, nem fog változni semmi és nem vár rád az ég világon senki, de senki. Ez lesz a mélypont, de legalább megnyugszol, elmosolyodsz, mert tudod ennél már csak jobb jöhet...

Címkék: élet szerelem mosoly mindennapok múlt vágyakozás veszteség idő idézetek versek

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://angel-linny.blog.hu/api/trackback/id/tr382908605

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása