Facebook

Linnyke...

versek,idézetek...

Friss topikok

  • A-Angel: @biker_kolee: Én sem fogalmazhattam volna jobban... (2011.05.23. 23:12) Azthiszem
  • A-Angel: Hmm bizony.. és nem magamnak írtam hanem kaptam és aztmondta csak nekem ezért lett a címe is ez.. ... (2011.05.22. 23:18) Csak nekem! :)))
  • Gery04: Kapok cikket? :) jaj de jo lesz.... de akkor gyere ám.... várok rád.... :) (2011.04.24. 00:04) Gondolj rám ha már nem leszek veled
  • Gery04: Hol vagy csajszi....... hiányzol te lány..... érted..... (2011.03.19. 20:03) Nem nézel a szemembe...
  • A-Angel: @Gery04: :) Tudod jól amint tudok vagyok és kapod a friss képeket de kevés az időm mostanság.... :* (2011.03.16. 19:11) Többet jelent

Linkblog

Honvágy

A-Angel 2011.01.12. 08:57

A honvágy számomra megszokott lelkiállapot. Mindig hiányérzetem van, mindig vágyom valaki vagy valami után, mindig szeretnék visszatérni valami képzeletbeli helyre. Az életem egy nagy vágyakozás, mert mindig csak utánad vágyakozom. Egyre nehezebben viselem el, ezt a kínt, mert hiába telnek el hosszú hónapok lassan félév is, mégis olyan, mintha minden tegnap lett volna! Nem múlnak az érzések, ellenkezőleg minden egyes nélküled töltött nap egyre jobban megkínoz, csak azért nem adtam még fel, mert tudom, hogy visszajössz!

Címkék: élet szeretet vágyakozás érzések honvágy idézetek versek

Szólj hozzá! · 1 trackback

A bejegyzés trackback címe:

https://angel-linny.blog.hu/api/trackback/id/tr102573778

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Csengery Kristóf - ÉLETSZOBRÁSZ 2011.01.12. 09:17:30

Te aztán tényleg elmondhatod: mintvalami megbecsült munkadarabon,dolgozol a szenvedéseden; kivájoda szorongás redőit, csiszolod a kételygömbölyded kanyarulatait, ahol azönmarcangoló gondolat fordulatotvesz, és visszatér tompán a régi útra.Istentől kapt...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása