Facebook

Linnyke...

versek,idézetek...

Friss topikok

  • A-Angel: @biker_kolee: Én sem fogalmazhattam volna jobban... (2011.05.23. 23:12) Azthiszem
  • A-Angel: Hmm bizony.. és nem magamnak írtam hanem kaptam és aztmondta csak nekem ezért lett a címe is ez.. ... (2011.05.22. 23:18) Csak nekem! :)))
  • Gery04: Kapok cikket? :) jaj de jo lesz.... de akkor gyere ám.... várok rád.... :) (2011.04.24. 00:04) Gondolj rám ha már nem leszek veled
  • Gery04: Hol vagy csajszi....... hiányzol te lány..... érted..... (2011.03.19. 20:03) Nem nézel a szemembe...
  • A-Angel: @Gery04: :) Tudod jól amint tudok vagyok és kapod a friss képeket de kevés az időm mostanság.... :* (2011.03.16. 19:11) Többet jelent

Linkblog

Remélem

A-Angel 2010.10.24. 16:03

Remélem emlékké válok majd idővel és a múltad leszek, ha akarod, ha eszedbe jutok majd, ha eszedbe jut a mosolyom, néhány kedves szavam, az érintésem... Ez leszek én: egy megfakult emlékkép, mely rád nevet. Múlt leszek, mert a jövőd nem lehettem...

Címkék: idézetek boldogság elmúlás érzések mindennapok szerelem veszteség

5 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://angel-linny.blog.hu/api/trackback/id/tr82394781

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Öreg Pontty 2010.10.24. 17:48:22

Minden nap eszembe jutnak ezek a szép emlékek. Úgy fogok rád gondolni míg élek, mint a lányra, akivel utoljára igazán boldog akartam lenni.

A-Angel · http://angel-linny.blog.hu/ 2010.10.24. 18:16:35

@Öreg Pontty: Tudod..nekem is nap mint nap eszembe jutsz azt hittem majd idővel biztos könnyebb lesz..azt hittem én erős vagyok és igenis túl leszek rajt...és igen nap mint nap egyre jobban fáj..fáj amit tettem meg bocsájtani sosem fogom magamnak,hogy így "eldobtam" azt az embert aki szeretett..szeretném,hogy boldog légy szeretnélek látni újra mosolyogni..ha már ez velem nem jött össze :( mert nem azt érdemled,hogy én is beléd rúgjak..

Öreg Pontty 2010.10.24. 18:43:30

@Angel-Linny: még nem volna késő folytatni...

A-Angel · http://angel-linny.blog.hu/ 2010.10.24. 19:26:54

@Öreg Pontty: tudod ...az az egy nagyon bánt,hogy azonnal töröltél minden honnan,hogy letöröltél msnről,skypról oké mert,hogy nem akarsz beszélni sem velem...de iwiw fészbuk..innen miért???azt mondtad,hogy neked könnyebb legyen így... és mond könnyebb? Nem hinném..különben nem lennél itt..mintha nem is ismertél volna soha...mintha csak ennyit jelentett volna neked ez az egész :(

Öreg Pontty 2010.10.24. 20:02:01

@Angel-Linny: Tudod, nem akartam én idepontyogni.
Csak hát nagyon hiányzol. Azért vagyok itt.
süti beállítások módosítása