Facebook

Linnyke...

versek,idézetek...

Friss topikok

  • A-Angel: @biker_kolee: Én sem fogalmazhattam volna jobban... (2011.05.23. 23:12) Azthiszem
  • A-Angel: Hmm bizony.. és nem magamnak írtam hanem kaptam és aztmondta csak nekem ezért lett a címe is ez.. ... (2011.05.22. 23:18) Csak nekem! :)))
  • Gery04: Kapok cikket? :) jaj de jo lesz.... de akkor gyere ám.... várok rád.... :) (2011.04.24. 00:04) Gondolj rám ha már nem leszek veled
  • Gery04: Hol vagy csajszi....... hiányzol te lány..... érted..... (2011.03.19. 20:03) Nem nézel a szemembe...
  • A-Angel: @Gery04: :) Tudod jól amint tudok vagyok és kapod a friss képeket de kevés az időm mostanság.... :* (2011.03.16. 19:11) Többet jelent

Linkblog

Van úgy

A-Angel 2010.10.15. 18:37

Van úgy, hogy egyetlen őrült tetten múlik az egész élet..

"Maga az élet örökös próba. A gyakorlás során próbára kell tenned és csiszolnod kell önmagad, azért, hogy szembenézz az élet hatalmas kihívásaival. Lépj túl az élet és halál birodalmán, és akkor képes leszel nyugodtan és biztosan elboldogulni bármilyen válsággal, amivel szembetalálkozol."

Amikor azt mondod: "Feladom!", gondolj arra, hogy ilyenkor másvalaki azt mondja: "Egek, micsoda lehetőség!"

Azt mondják, a jó dolgokhoz idő kell, de a nagyszerű dolgok mindig egy szempillantás alatt történnek

Szoktál néha egy képet nézegetni magadról, és meglátni egy idegent a háttérben? Ez elgondolkodtat, vajon hány idegennek vannak képei rólad...? Más emberek életének mennyi pillanatának lettünk részesei? Csak gondolj bele. Lehet, hogy valaki életének fontos része vagy, úgy, hogy nem is tudsz róla.

Bolond az, aki a saját világában él. Én bolond akarok maradni, és úgy akarom élni a életemet, ahogy megálmodom, nem pedig úgy, ahogy mások elvárják

 

Címkék: idézetek élet mosoly álmodozás

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://angel-linny.blog.hu/api/trackback/id/tr512362259

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása