Facebook

Linnyke...

versek,idézetek...

Friss topikok

  • A-Angel: @biker_kolee: Én sem fogalmazhattam volna jobban... (2011.05.23. 23:12) Azthiszem
  • A-Angel: Hmm bizony.. és nem magamnak írtam hanem kaptam és aztmondta csak nekem ezért lett a címe is ez.. ... (2011.05.22. 23:18) Csak nekem! :)))
  • Gery04: Kapok cikket? :) jaj de jo lesz.... de akkor gyere ám.... várok rád.... :) (2011.04.24. 00:04) Gondolj rám ha már nem leszek veled
  • Gery04: Hol vagy csajszi....... hiányzol te lány..... érted..... (2011.03.19. 20:03) Nem nézel a szemembe...
  • A-Angel: @Gery04: :) Tudod jól amint tudok vagyok és kapod a friss képeket de kevés az időm mostanság.... :* (2011.03.16. 19:11) Többet jelent

Linkblog

Könnyek..

A-Angel 2010.09.16. 23:57

KÖNNYEK!

-Mama, miért sírsz?- kérdezi a kisfiú az édesanyját:
-Mert én nő vagyok- válaszolta az asszony.
-Ezt nem értem-mondja a kisfiú.
És ezt soha nem is fogod megérteni..............-válaszolta gyermekét átölelve az anya.
Később megkérdi a fiúcska az édesapját is.
-Papa miért sír a mama látszólag minden ok nélkül?
-Minden nő ok nélkül ír.-Ez volt minden amit az apa válaszolt.
A fiúcska felnőtt, férfi lett és még mindig kereste a választ vajon miért sírnak időközönként a nők. Egyszer megkérdezte a
legfelsőbb
hatalmat.
-Mondd atyám, miért sírnak a nők olyan könnyen?
Az atya elgondolkozva válaszolt..
Mikor a nőt teremtettem, valami különlegeset alkottam.
Oly erőssé tettem a vállát, hogy a világ terheit elbírja, mégis oly gyengéddé, hogy vigasztalást is tudjon adni. Oly belső erőt
adtam
neki, ami lehetővé teszi, hogy olyankor is továbbmenjen amikor már mindenki más feladja, hogy a betegségek és a bánat idején is
ellássa
családját panaszkodás nélkül. Oly mély érzéseket adtam neki, melyekkle gyermekeit mindig és minden körülmény között szereti,
még akkoris
ha a gyermek őt mélyen megbántotta.
Olyan erőt adtam neki, mellyel a férjét minden hibájával együtt szereti és elviseli, és azért alkottam a férfi oldalbordájából,
hogy
vigyázzon a férje szívére. Oly bölcsességet adtam neki, hogy tudja egy féj soha nem sérti meg a feleséget, mégis néha próbára
teszi az
asszony érzéseit, határozottságát és kitartását, hogy szikla szilárdan férje mellett áll-e.
És végezetül könnyeket is adtam neki, hogy sírhasson. a könnyek kizárólag csak az övéi és annyit használ belőlük amennyire csak
szükségük
van.
Látod: egy nő szépsége tehát nem a ruhájától függ amit éppen visel, avgy az alakjától amilyen az ő formássága, de még nem is
attól ahogyan
a haját viseli.
Egy nő szépségét a szemeiben ismered fel, mert ez a szíve kapuja, ahol a szeretet lakozik

.

Címkék: élet mindennapok szeretet

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://angel-linny.blog.hu/api/trackback/id/tr392302080

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása