Facebook

Linnyke...

versek,idézetek...

Friss topikok

  • A-Angel: @biker_kolee: Én sem fogalmazhattam volna jobban... (2011.05.23. 23:12) Azthiszem
  • A-Angel: Hmm bizony.. és nem magamnak írtam hanem kaptam és aztmondta csak nekem ezért lett a címe is ez.. ... (2011.05.22. 23:18) Csak nekem! :)))
  • Gery04: Kapok cikket? :) jaj de jo lesz.... de akkor gyere ám.... várok rád.... :) (2011.04.24. 00:04) Gondolj rám ha már nem leszek veled
  • Gery04: Hol vagy csajszi....... hiányzol te lány..... érted..... (2011.03.19. 20:03) Nem nézel a szemembe...
  • A-Angel: @Gery04: :) Tudod jól amint tudok vagyok és kapod a friss képeket de kevés az időm mostanság.... :* (2011.03.16. 19:11) Többet jelent

Linkblog

Azt mondják...

A-Angel 2011.05.29. 08:22

- Azt mondják mindenkire vár valahol valaki, vagy talál magának valakit. De Mi van, ha nincs senki? Mi van, ha úgy éljük le az életünket, hogy senki sem vár?‌ Mi van ha nem találok senkit magamnak és rám sem talál senki? Mi van ha nincs senki, aki olyat keresne mint én? És mi van ha én sem találok olyat, aki megérintené a lelkemet? Na ilyenkor mi van? / - Olyankor mi van? Semmi nincs, akkor te vagy a hiba a mintán, akihez nem készült pár, mint mindenki máshoz. Viszont azt ne felejtsd el, hogy pont ettől vagy különleges, egyedi, értékes darab, akár egy félrenyomott postai bélyeg. Lehet, hogy megfogod szenvedni a sorra tönkre menő kapcsolataidat, lehet hosszú hónapokig, évekig tartó egyedűllétek várnak rád. Aztán megismersz egy hozzád hasonló hibás darabot, akivel elfogadjátok a másikat a hibáival együtt, márpedig két hibás darab kiegészíti egymást és egy egészet alkot.

Címkék: élet szerelem félelem szív szeretet vágyakozás érzések idő idézetek versek

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://angel-linny.blog.hu/api/trackback/id/tr132940256

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása