Facebook

Linnyke...

versek,idézetek...

Friss topikok

  • A-Angel: @biker_kolee: Én sem fogalmazhattam volna jobban... (2011.05.23. 23:12) Azthiszem
  • A-Angel: Hmm bizony.. és nem magamnak írtam hanem kaptam és aztmondta csak nekem ezért lett a címe is ez.. ... (2011.05.22. 23:18) Csak nekem! :)))
  • Gery04: Kapok cikket? :) jaj de jo lesz.... de akkor gyere ám.... várok rád.... :) (2011.04.24. 00:04) Gondolj rám ha már nem leszek veled
  • Gery04: Hol vagy csajszi....... hiányzol te lány..... érted..... (2011.03.19. 20:03) Nem nézel a szemembe...
  • A-Angel: @Gery04: :) Tudod jól amint tudok vagyok és kapod a friss képeket de kevés az időm mostanság.... :* (2011.03.16. 19:11) Többet jelent

Linkblog

Volt egyszer egy lány

A-Angel 2011.01.06. 15:18

"Volt egyszer egy lány, aki születésétől fogva vak volt, ezért utálta az egész világot és mindenkit benne, kivéve a barátját.Ő mindig ott volt vele, segített neki és biztatta Míg egy nap végre találtak donort aki felajánlotta a szemeit. A lány nagyon örült neki, barátja megkérdezte tőle, ha látni fog, hozzá megy-e feleségül.A lány igent mondott.Az operáció sikerült, mikor a lány először kinyitotta szemeit, a barátját látta, de ő is vak volt. A fiú megkérdezte, hogy most már akkor hozzá megy-e? A lány elutasította.Pár napon belül a lány kapott egy levelet amiben a fiú megköszönte neki az összes gyönyörű átélt pillanatot, és a levél végén állt egy mondat: Vigyázz kérlek a szemeimre!...."

Címkék: idézetek döntés lány szerelem szem érzések vak idézetek versek élet csalódás

1 komment · 1 trackback

A bejegyzés trackback címe:

https://angel-linny.blog.hu/api/trackback/id/tr442563975

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Horgas Béla - KÉP-FÖLÉ-ALÁ-ÍRÁS 2011.01.07. 16:50:58

Rajzolataim papírkazlában turkáltam a minap,és úgy keringélt elém ez a kiszabadultrégi lap, öt-hat éve odavetett pillanat-lenyomat,mintha valami célja volna, gúnyosan ripakodna, csöndjével eltelveprovokálna, mondjam meg.mi az ábra, ma? A kér...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

vancello · http://vancello.hu 2011.01.06. 22:37:50

Na ez tipikus sztori, persze felnagyítva, de jó...
süti beállítások módosítása