Facebook

Linnyke...

versek,idézetek...

Friss topikok

  • A-Angel: @biker_kolee: Én sem fogalmazhattam volna jobban... (2011.05.23. 23:12) Azthiszem
  • A-Angel: Hmm bizony.. és nem magamnak írtam hanem kaptam és aztmondta csak nekem ezért lett a címe is ez.. ... (2011.05.22. 23:18) Csak nekem! :)))
  • Gery04: Kapok cikket? :) jaj de jo lesz.... de akkor gyere ám.... várok rád.... :) (2011.04.24. 00:04) Gondolj rám ha már nem leszek veled
  • Gery04: Hol vagy csajszi....... hiányzol te lány..... érted..... (2011.03.19. 20:03) Nem nézel a szemembe...
  • A-Angel: @Gery04: :) Tudod jól amint tudok vagyok és kapod a friss képeket de kevés az időm mostanság.... :* (2011.03.16. 19:11) Többet jelent

Linkblog

Azt mondtam magamnak

A-Angel 2011.04.21. 20:20

Azt mondtam magamnak,hogy mostantól erős leszek, annak ellenére, hogy egyes egyedül vagyok és sírok. Azt mondtam magamnak, hogy mostantól boldog leszek és nem aggódok, annak ellenére, hogy akit szerettem, elvette minden boldogságom. Azt mondtam magamnak, hogy mostantól senki miatt nem esek megint pofára, annak ellenére, hogy titokban most is szeretek valakit. Azt mondtam magamnak, hogy mostantól megpróbálok túllépni azon a valakin, annak ellenére, hogy most is sírok, miközben gépelem mindezt és arról a valakiről álmodozom. Nehéz azt tetetni, hogy boldog vagy, nehéz nem próbálkozni, és nem szeretni azt a valakit. Nehéz továbblépni, mikor úgy érzed, egyes egyedül vagy

Címkék: élet szerelem szív idő érzések idézetek boldogság elmúlás érzések mindennapok szerelem veszteség

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://angel-linny.blog.hu/api/trackback/id/tr242845856

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása